zaterdag 1 februari 2014

Gisteren en vandaag waren eigenlijk hetzelfde. Ik heb nog steeds redelijk veel pijn waardoor lopen en zitten erg lastig is. Voor de rest zien de wonden er rustig uit en geneest alles goed. Ook de huid rond de electroden ziet er rustig uit. Voor de rest is mijn temp 37,5 en dus ook stabiel. Dat is erg gunstig. We hopen dat het zo stabiel blijft en er in de aankomende weken geen infectie bij komt. Voor de rest hebben we het kastje op een lagere stand gezet in de hoop dat de voelbare schokken minder worden. Dit is nu de 4e a 5e dag van de testfase. Er zijn nog geen tekenen van verbetering, maar het is nog vroeg. twee weken na de eerste operatie belt de chirurg en hij zal dan waarschijnlijk al beslissen of er een implantatie komt of dat alles verwijderd wordt..  Dat zou betekenen dat er nu binnen 10 dagen toch echt iets moet gaan veranderen. Het is de bedoeling dat ik geen spoelingen doe tijdens de testfase. maar als het binnen een week niet werkt mag ik 1 spoeling doen om te kijken of het dan wel opgang komt allemaal. We wachten het allemaal wel af :) 

Voor de rest komt de familie spelletjes met me spelen en het is erg gezellig :)  Zo gaat de tijd weer wat sneller voorbij :) 
Voor de rest stromen de kaartjes nog steeds binnen, en dat geeft ook weer wat afleiding.

Aangezien ik 4 weken niet mag douche was mijn haar super vet.. ik moest en wilde het gewassen hebben. We hadden afgesproken dat ik mijn haar mocht komen wassen in de kapsalon zodra dat voor mij mogelijk was. Vandaag was ik er helemaal klaar mee en wilde het dan ook gewassen hebben... maar ja dat gaat lastig als je bijna niet kan lopen, niet kan zitten en barst van de pijn. Toch ben ik gegaan, wederom liggend op mijn linker zij in de auto. Papa en mama hebben me ondersteund waar dat mogelijk was. Toen hebben ze in de kapsalon mijn haartjes heel lief gewassen en uitgekamt, ze wilden het ook drogen maar dit kon ik niet meer volhouden, de pijn kreeg de overhand. Toen weer naar huis en weer plat liggen en rusten. Het gevoel alsof je een marrathon hebt gelopen. Maar mijn haartjes zijn weer fris en fruitig en voelen weer heerlijk aan. Ik ben blij dat ik het gedaan heb. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.