donderdag 20 februari 2014

Zelf gebeld, maar wederom niet terug gebeld!

Vanochtend heb ik zelf maar gebeld! Ze hebben direct de chirurg gebeld en die stond al in de OK hij zou vandaag nog proberen terug te bellen! Ik was de enige die hij niet gebeld had van zijn bellijst! Ik stond wel ingeplant.? Waarom hij niet gebeld had kon de assistent niet zeggen en moest ik vanmiddag zelf maar vragen! Maar goed het is immidels bijna 19:00 en er is nog geen telefoontje geweest..
Ik kan me er heel erg druk over gaan maken, maar dat heeft weinig zin, ik wacht wel af wat er gebeurt..? 
Volgende week vrijdag moet ik naar de euroloog om opnieuw te kijken naar het bloed wat ik nog steeds iedere dag uitplas..

1 opmerking:

  1. Snappen die doktoren dan niet hoe frustrerend dit is voor een patiƫnt!
    Ik begrijp best dat ze druk kunnen zijn,maar een telefoontje van 1 minuutje? dat moet toch kunnen!
    Sterkte meisje.

    BeantwoordenVerwijderen

.