zaterdag 8 februari 2014

Op dit moment heb ik antibiotica gehad voor twee dagen, dat betekend dat ik nog 1 dag antibiotica te gaan heb, en dan maandag belt de chirurg al. Vandaag bleef de koorts, en dat blijft geen goed teken.. Maar toch dacht ik misschien ziet de wond er al wel rustiger uit, en dan zou dat de eerste tekenen van verbetering kunnen zijn.  Maar helaas de wond is rood, misschien nog wel roder dan het was. Het bloeden was iets minder maar het vocht wat uit de wond komt is fors toegenomen. Ik denk dat de electroden verwijderd gaan worden, er zit niks anders op. Daarna moeten mijn zenuwen rust krijgen en mijn hele huid zal tot rust moeten komen.. Maar er is nog 1 dag, misschien de dag dal alles omsluit en de infectie compleet weg zal gaan, maar om realistisch te zijn denk ik niet dat dat nog gaat gebeuren. Bovendien was de chirurg over de uitwerking van de hele behandeling ook echt niet te spreken. Misschien moeten we accepteren dat deze behandeling niet aanslaat en dat er dan nog maar een paar opties over zijn.

Ook moet ik zeggen dat ik moe ben, maar misschien komt dat weer door de infectie, mijn lichaam vecht tegen al de materialen in mijn lichaam, en dat zal vast erg vermoeiend zijn. Ik hoop wel dat als de electroden verwijderd moeten worden het snel gedaan kan worden het liefst zo snel mogelijk dan, dan ben ik ervan af. Want nu ben ik continue aan bed gebonden en dat werkt ook gewoon niet, en daar wordt ik niet beter van. Ik kon al weinig maar dit slaat echt alles. Wel denk ik dat ik dit weekend gewoon doorkom en dus ook niet hoef opgenomen te worden dit weekend. " Maar laten we dat ook niet te hard zeggen "
Ik zeg op naar maandag!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.