woensdag 26 februari 2014

De beslissing volgt nog

Vandaag toch maar even een mailtje gestuurd naar mijn oude mdl- arts, ik wil eigenlijk gewoon weten waar ik aan toe ben. Ik kreeg snel een bericht terug dat toch echt eerst een buikoverzichts foto moet gemaakt worden, en dat als ik weer mijn max bereikt heb. Dus op mijn maximaal ziek ben. Ik verwacht dat ik dat ben over ongeveer 2 a 3 weken max 4.. Dat zou inhouden dat ik eind maart voor de buikoverzicht foto ga, en als die foto weer beoordeeld is, gaat de mdl een beslissing maken.. Voor mijn gevoel is eind maart nog zover weg..  Ik denk dat het ongeveer begin april wordt voordat ik meer duidelijkheid heb.

Voor de rest moet ik aankomende vrijdag ook weer naar het ziekenhuis voor het bloedplassen, de laatste keer leken de bloedcellen weer heel dus dat zou weer wijzen dat ze nu uit mijn blaas zouden komen? In iedergeval weer urine inleveren een paar echo's en een gesprek met de euroloog. Waarschijnlijk moet er ook nog een kijkoperatie in de blaas gedaan worden maar goed daar valt nog over te discussiƫren..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.