woensdag 12 februari 2014

Opluchting..

De chirurg heeft net gebeld, Een andere arts vertelde dat er een infectie moet zitten en dat dat alle pijn veroorzaakt. Om de infectie weg te halen moeten de electroden en alles verwijderd worden. Ja goh dat snapte ik al!! Fijn dat hun het nu ook snappen. Toen vertelde ze dat het niet op korte termijn kon, dus mijn bloeddruk begon al te stijgen, toen zei hij dat het beste wat ze konden doen is morgen de operatie. Haha oké nou dat is goed, Vind ik nog redelijk snel! Morgen om 12 uur moet ik eerst nog langst de chirurg, en daarna ga ik onder narcose, en krijg ik de operatie. En dan wordt ik dus van alles verlost.  YEAH, YEAH, YEAH!!!

1 opmerking:

  1. Hoi Christa,

    Wat ben ik blij voor jou. Wordt je eindelijk verlost van de electroden.

    Als je het goed vindt kom ik jou morgenavond in het ziekenhuis opzoeken.

    Sterkte met de operatie

    BeantwoordenVerwijderen

.