zaterdag 15 februari 2014

Nieuwe pomp

Vorige week werd er gebeld door de organisatie die mij alle sondevoeding spullen regelt. De pompen moesten voor een APK keuring, en moesten dus retour. Eergisteren is bij de buren een nieuwe pomp afgeleverd en vandaag kwamen ze de oude pomp innemen. Wederom is dat weer super goed geregeld. De nieuwe pomp is geïnstalleerd en ik klaar voor gebruik, al stel ik de spoelingen liever nog een paar weken uit..

Voor de rest gaat het redelijk met me. De pijn van de electroden is gelukkig weg en ook heb ik geen koorts meer. Wel heb ik nog wondpijn.. en dat heeft mij vannacht ondanks de morfine toch wakker gehouden. Maar goed tijd zat om uit te rusten. Ik ben nog erg moe en heb gisteren ook bijna de hele dag geslapen.  Vandaag ga ik weer proberen om drinken voor mezelf te pakken, en telkens een kwartiertje in de stoel te zitten, om weer krachten op te bouwen. Ook kan ik na twee weken gewoon weer heerlijk douche, Heerlijk onder de douche staan, maar ook niet te lang want dan weken de wondjes.  Kortom ik rust veel uit en probeer alles weer langzaam op te bouwen. Ik hoop woensdag iets meer duidelijkheid te krijgen al ben ik bang dat we voor serieuze gesprekken toch echt weer op de poli moeten komen.  Maar eigenlijk heb ik wel heel erg veel vertrouwen in de artsen daar, dus dan heb je het er ook dubbel en dwars voor over..!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.