donderdag 27 februari 2014

Bezoekje aan de vervangende huisarts.

Sinds mijn operatie heb ik veel pijn maar de morfine pleisters hielden de pijn goed weg. Zelf wilde ik van de morfine af, en heb geprobeerd om ze niet op te plakken.  Maar als ik ze niet opplakte lag ik binnen een paar uur te kramperen van een hele erge pijn. Pijn links boven in mijn buik en net onder het middenrif. Vandaag besloot ik dan maar om toch naar de huisarts te bellen (mijn eigen huisarts is op vakantie dus vervangende) Ik mocht vandaag al komen om half 5.

Eerst heeft hij nog de hechtingen verwijderd die nog in de wond zaten! De wond ziet er goed uit, is niet ontstoken en is goed aan het genezen! (Altijd met het positieve beginnen)

Hij heeft in mijn buik gevoeld en mijn maag reageerde heftig op het voelen en voelde als een steen aan, gewoon gezwollen en hard.. Pijnlijk voor mij dus. Hij heeft nog verder gevoeld en zei dat hij inderdaad kon voelen dat er iets weer niet helemaal goed gaat... Er is besloten om morgen ochtend eerst naar het St. Jansdal te gaan om  bloedteprikken op lever waardes, galblaas waardes, alvleesklier waardes en ontsteking waardes. Daarna moet ik naar Amsterdam want daar heb ik andere afspraken staan. Heerlijk planning weer dus!

Maandag zijn de uitslagen er bij de huisarts, als de waardes goed zijn moet ik naar Amsterdam om verder onderzocht te worden en moet mijn eigenarts dit ook gaan behandelen.  Lastige situatie, het lijkt niet op te houden. Nu verwacht ik geen afwijkingen van mijn bloed omdat die altijd hetzelfde zijn.

Tot zover dit spannende avontuur weer haha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.