vrijdag 7 februari 2014

Fingers crossed

De wond kon niet gehecht worden zoals wij eigenlijk al wel dachten.. Lastig want dan blijft er vocht en bloed uitkomen. Een ander punt was de pijn die eigenlijk veel te heftig was, wat bleek het kastje gaf veelte harde schokken af, pijnlijk dus. Maar nu heb ik een ander kastje en is de pijn een stuk minder gelukkig, het lopen gaat zelfs al kleine stukjes beter en ik kan weer zitten. Hiep hiep hoera!
Alleen was er ook een tegenvaller, er zit een infectie in de wond en dat is bij dit niet zoon goed teken, ik heb antibiotica mee naar huis gekregen, maar ze weten ook dat mijn darmen niet functioneren en dat de kans redelijk klein is dat ze deze antibiotica opnemen.. Als de antibiotica maandag niet heeft aangeslagen wordt alles volgende week verwijderd, en zal ik eerst verder moeten herstellen. Laten we daarom hopen dat het aanslaat. Daarnaast is het zo dat die verschrikkelijke pijn fors moet afnemen want dat is volgens de artsen niet leefbaar en dan heeft deze hele behandeling zoiezo geen zin.. Ook dat moet maandag dus stukken beter gaan..
Als ik dit weekend extreme veel pijn meer krijg wordt ik in maastricht verder behandeld en opgenomen voor pijn medicatie. Ook als de koort verder oploopt of ik ga me extra ziek voelen wordt ik opgenomen en zullen ze de antibiotica via het infuus verder geven, en zullen ze alsnog na het weekend alle electroden en plaatjes verwijderen.. 

Ik zeg fingers crossed..

2 opmerkingen:

  1. Jeetje wat kl*te zeg! Laten we hopen dat de AB aanslaat en die infectie heel gauw weg is. Mijn God,wat moet jij een pijn hebben gehad zeg,met die stroomschokken! niets is zó erg als alleen maar pijn hebben.
    Heel veel sterkte meid! ik duim met je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meisje meisje toch. Ik hoop op alle goeds hoor! Sterkte lieverd!! Dikke knuffel van ons!


    BeantwoordenVerwijderen

.