vrijdag 14 februari 2014

Still tired...

Gisteren ben ik opgenomen op de acute opname, ik kwam op de lijst van de spoed OK te staan. 1 uur werd ik opgenomen en om half 3 ging ik al onder het mes! Na de operatie kon ik zelf nijn zuurstof niet goed regelen dus dat is voor mij gedaan. Ook heb ik morfine spuiten in mijn been gekregen. Om half 7 mocht ik terug naar mijn kamer, maar ook toen was ik nog niet bij, ik kwam pas om 3 uur in de nacht goed bij. Het voelt fijn dat alles eruit is, en woensdag belt de arts en gaan we kijken wat er nu nog gedaan kan worden en waar dat dan gaat gebeuren.. 
Voor de rest ben ik heel erg moe en val ik nog steeds telkens weg.. Mijn lichaam heeft de afgelopen welen harde klappen gehad en begint nu weer aan zijn herstel, in hoeverre ik kan herstellen. Op naar het telefoontje van woensdag, ik ben benieuwd of ik daar iets wijzer van wordt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.