vrijdag 21 februari 2014

Telefoontje

Vandaag is er dan toch gebeld, het gesprek was kort en duidelijk. De chirurg mag de vervolg operaties niet beslissen, dat moet opnieuw een mdl-arts doen, alles zal dan waarschijnlijk overnieuw moeten, alle behandelingen, alle onderzoeken. Niet nuttig en dat vond de chirurg ook. Ook doen ze deze operaties niet bij zulke jonge mensen, maar hij snapte ook heel goed dat ik niet de tijd heb om alles opnieuw te gaan proberen. Ik zal in Amsterdam met de mdl verder moeten gaan kijken, dat zal me heel wat tijd besparen. Maandag belt Amsterdam, en ik ben benieuwd of mijn nieuwe mdl de operatie wel aan durft.

Daarnaast ben ik vandaag lekker wezen shoppen in Amsterdam, er even lekker tussen uit en leuke dingen doen. En trust me Shoppen is het beste medicijn hihi. Nu lekker weekend vieren zolang ik mij goed voel. En maandag dan zien we wel weer verder..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.