dinsdag 4 maart 2014

Nog eventjes geduld.

Maandag zouden mijn bloeduitslagen binnen komen maar helaas waren deze niet binnen. Vandaag weer gebeld en de assistente denkt dat het specifieke bloedonderzoeken zijn en dat het daarom wat langer duurt. Dat neemt niet weg dat ik eigenlijk niet gewoon kan afwachten.. Vandaag gaat ze daarom achter de resultaten aan bellen om te kijken of ze al in het ziekenhuis bekend zijn en anders dat er wat haast achter gezet wordt..  Ze zal me vandaag terug bellen, met meer duidelijkheid over hoe lang het nu nog gaat duren. En eigenlijk weet ik stiekem wel dat mijn bloedwaardes niet afwijkend zullen zijn, want mijn bloedwaardes zijn altijd hetzelfde. Dus zo spannend is het ook niet, maar het is wel belangrijk voor de behandeling want anders moet Amsterdam verder onderzoek gaan doen wat er mis gaat in mijn maag.
De morfine doet nog steeds goed zijn werk, ik heb wel pijn  maar het is houdbaar. Ik ben alleen wel erg moe, en wat trager, ik denk een combinatie van morfine en alle andere klachten..  Maar ik zou graag van de morfine afgaan, dus ik hoop dat dit ook eerdaags kan, zou fijn zijn :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.