donderdag 6 maart 2014

Actie??

Vandaag zelf maar weer naar de huisarts gebeld omdat ik maar niks hoorde. De huisarts heeft Amsterdam niet gesproken en ze zijn ook al 2 dagen op geen enkele manier te bereiken, ik moest zelf maar proberen te bellen en anders belde hun maandag wel weer. Mijn vader heeft gebeld omdat ik zelf griep heb, de assistente kon een afspraak voor me regelen op 31 maar. Mijn vader heeft duidelijk gemeld dat ik het niet volhoud tot 31 maart. Ze deden niet aan spoedafspraken op die poli, hmm lijkt mij dat dat hun probleem is en niet die van mij. Mijn vader heeft erg duidelijk gezegt dat hij morgen nog terug gebeld wilt worden met wat ze aan mijn maag gaan doen, het lijk mij dat ik nu een keer van de morfine af moet. Net belde de arts alweer en hij wil zien hoe ernstig alles er van binnen uitziet, dus morgen moet ik al weer voor een Buikoverzicht foto naar het Amsterdam. Als het er vol en slecht uitziet dan is alles duidelijk en hoeft er geen foto gemaakt te worden over een paar weken. Als het er leeg en redelijk goed uitziet dan moet ik over drie weken alsnog voor een foto naar Amsterdam. Alles hangt nu af van hoe het er van binnen uitziet. En eerlijk gezegt verwacht ik dat het er goed uitziet omdat het nog niet zo lang geleden is van de laatste defecatie..
Morgen ochtend dus meteen naar het Amc en vervolgens meteen door naar school om een tentamen te maken, wat een heerlijk dagje weer. Hoop dat ik nu eerdaags van de fentanyl af kan. Ook hebben we het gehad over de spoelingen en de sondes inbrengen, omdat dit nu gewoon niet gaat thuis. De sondes verzuren binnen een dag en doen zeer en van de medicijnen moet ik alleen maar overgeven. Het is even afwachten wat de foto morgen zegt maar anders mag ik ermee stoppen, de conclusie is dat ik niet reageer op de medicijnen die ik inneem, en dat maakt de spoelingen nutteloos en alleen maar belastend..  De andere medicijnen moet ik wel blijven innemen maar de spoelingen staan nu tijdelijk op een stop... Als mijn professor mijn huisarts heeft gesproken, belt hij ons weer op en krijg ik te horen hoe alles eruit ziet en wat we nu gaan doen.
Tot zover en nu weer afwachten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.