maandag 10 maart 2014

Telefoontje

De arts heeft gebeld, met de uitslag van de foto. Ik bleek wel degelijk al vol te zitten, en het zat ook onder mijn maag, en drukt er dus tegenaan, dus dat verklaarde heel goed de maagpijn.  Toch was ik licht verbaasd over de uitslag omdat ik had verwacht leeg te zijn.. De arts heeft nagedacht en gaat me een medicijn voorschrijven, wat mensen normaal krijgen met een spierziekten. Het moet als het goed is de spieren versterken of zo iets.. Hij hoopt dat mijn mdl- stelsel hier op gaat reageren. 26 Maart gaan we dan opnieuw de situatie bepalen, dan wordt er een foto gemaakt en belt de arts om de uitslag te bespreken.  26 maart moet ik ook naar de Uroloog voor de uitslag van de CT-scan..
Vandaag de nieuwe medicijnen ophalen en dan maar mee beginnen. Het bijzondere is dat je telkens een tabletje meer krijgt, maar wonderbaarlijk genoeg er nooit medicijnen afgaan..?
Hoeveel hoop er is op de medicijnen, geen idee want de medicijnen zijn niet bedoeld voor deze aandoening.  Ik ben benieuwd? En tot die tijd blijf ik lekker aan de morfine :(

Het medicijn wat voorgeschreven is Mestinon Pyridostiminebromide, normaal voorgeschreven bij de aandoening Myasthenia gravis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.