vrijdag 21 maart 2014

Opname dag 3

De arts is langst geweest vanochtend we hadden afgesproken eerst een liter te doen en dan verder te kijken. Maar na een liter vond hij me nog steeds te slecht om verder te spoelen, de darmafsluiting is dichtbij. En dat is iets waar we altijd al bang voor waren... Het komt nu dichtbij maar misschien gaat het net goed! De maagfoto wil de arts pas doen als de darmen doorlopen, als er geen opstructie is wil hij dus een foto van de maag. 

De vloeistof moet ook super langzaam inlopen en ik heb over 1 liter 6 uur gedaan, waar ik in het verleden een uur tot anderhalf uur over deed. De zorge heeft de arts ook naar mijn ouders geuit.. Het is nu een kwestie van kijken hoe het gaat, vanavond belt de arts nog op om te kijken hoe ik mij voel en hoevaak we volgende week moeten komen. Nu zijn we lekker onderweg naar huis. Als ik thuis kom ga ik lekker op de bank liggen, wat proberen te eten en drinken en vanavond weer lekker vroeg naar bed. Al mijn energie moet ik sparen, sparen voor de komende weken en maanden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.