maandag 24 maart 2014

CT-scan

Het is weer maandag en er is weer een druk programma voor deze week. Vanmiddag even de arts opgebeld, deze zou vrijdag bellen maar ik dacht dat we misschien het telefoontje mis hadden gelopen. Maar goed doet er niet meer toe, hij ging snel de opnames voor deze week regelen omdat het echt van belang is dat ik deze week weer kom. Ik denk zelf dat donderdag en vrijdag weer dagopnames worden..  Ik verwacht morgen de echte datums..

Daarnaast moest ik vandaag ook voor een CT-scan naar Amsterdam, zoals ik eigenlijk al wel verwachte waren er geen nierstenen te zien en dat betekende dat ik nog een paar keer door de CT moest met contrast vloeistof. De vloeistof was heel apart en mijn hele lichaam werd helemaal warm van binnen. Toch voel ik me niet helemaal lekker, en ik denk dat dat een reactie is op de vloeistof, in het verleden reageerde ik er ook niet helemaal goed op. Voor de rest gaan we ervan uit dat er geen rare afwijkingen op de CT gevonden worden :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.