donderdag 3 april 2014

Toch nog even een berichtje voor de dagopname morgen. Ik voel me op zich redelijk, maar ik heb wel heel erg veel pijn. Dat ga ik morgen dan ook bespreken met de arts om te kijken wat we nu moeten doen met de morfine enz.. 
Voor de rest valt er weinig te vertellen.. ik hoop morgen wat meer duidelijkheid te krijgen, maar goed dat hoopte ik ook een jaar geleden al.. 
Morgen gaan we weer met frisse moed richting het Radboud, zonder er te veel bij na te denken. We zetten gewoon weer ons verstand op 0 en gaan er weer voor. 
Hieronder een paar foto's van het afgelopen jaar.. Een jaar waarin veel opnames waren, teveel infusen en teveel sondes zijn ingebracht.  Maar ondanks alles sta ik nog steeds overeind, en daar gaat het om! 
Op naar morgen!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.