vrijdag 4 april 2014

Vroeg van start

Vanochtend waren we al vroeg in het ziekenhuis. De verpleegkundige waren nog erg druk, dus besloot ik alvast zelf mijn sonde in te brengen op mijn kamer. Ik had namelijk al spullen van thuis meegenomen zodat we eerder konden starten. Zo gezegt zo gedaan. Sonde inbrengen ging alleen niet zo lekker want ik ben verkouden dus dat resulteerde weer in bloed..  Na 5 keer opnieuw te proberen zit die nu toch eindelijk. Ze hebben de pompen gestart maar ik voel me echt niet lekker. Ik ben nog misselijker dan anders en heb extreem veel pijn. Maar daar moet ik me maar even overheen proberen te zetten.. De eerste liter zit er in, en we zijn opweg naar de tweede liter.. De arts is vandaag heel erg druk en heeft dus geen tijd om langst te komen. Maandag belt hij als het goed is, en dinsdag moet ik toch alweer naar het ziekenhuis, dus anders spreek ik hem dan wel weer.. Ik hoop dan ook echt dat ik iets wijzer wordt. Vanmiddag met mijn lotgenootje saampjes eventjes school volgen. Vannochtend al iemand langst geweest van educatieve voorzieningen, en we hebben even besproken of het mogelijk is dat eindexamens hier worden gemaakt als dat nodig is. En inderdaad dat kan gewoon, daar hebben ze ervaringen mee. Dus ik denk dat ook dat wel helemaal goed gaat komen..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.