zaterdag 19 april 2014

Opname dag 5

Gisteren ging ik opeen snel achteruit! Een enorme pijn kreeg de overhand, ik ben om 23:00 naar de rontgen gereden om te kijken wat er mis ging! Daarnaast werd er ook bloed afgenomen! Later die avond begon ik ook nog te braken, en de artsen kwamen vertellen wat er aan de hand was! Ik heb een darmverlamming momenteel anders genoemd een Illieus. Midden in de nacht kwamen alle chirurgen langst maar al snel werd duidelijk dat zolang die darm zo immens vol zit er niks geopereerd kan worden. Omdat ik niet meer stopte met gal braken hebben ze een maaghevel geplaatst en zijn deze gaan afzuigen daarnaast heeft het pijnteam pijnpompen gestart! Daarnaast ben ik ook aan de hart monitor gelegt! Bloed is vannachy afgenomen en bleek ook helemaal verzuurd te zijn. Maar er is nu heel wat losgekomen en dat is zeer positief.. De maaghevel gaan ze niet meer afzuigen maar af laten lopen. Vanmiddag wordt opnieuw mijn bloed bepaald om te  kijken of nu alles los is het bloed nog steeds verzuurd is! Ze zijn hier hard aan het proberen een goede chirurg te vinden en ze willen uiteindelijk ook nog een dunnedarm onderzoek doen! Maar eerst opknappen als ik weer zelfstandig kan eten en drinken mAg ik weer naar huis. En eerlijk gezegt hoop ik binnen een paar dagen thuis te zijn! Als ik naar huis ga zal er waarschijnlijk een goed plan op tafel liggen! 

Maar voor nu ga ik slapen! Veel slapen Zodat ik een beetje kan bijkomen van deze hele hele nare periode!


12 opmerkingen:

  1. Hoop dat je lekker kan slapen.
    groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bekend verhaal. Ik heb een darm oprekking gekregen op de plek van de vernauwing. Later is dat stukje er tussen uit gehaald.
    En 3x een remicade behandeling gehad.

    Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte we hopen dat je snel naar huis mag! Liefs Gert/ine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Christa,

    Ik hoop dat je hebt kunnen slapen zonder pijn, wat heftig allemaal! En dat er dan eindelijk een goed plan op tafel komt waardoor je geen pijn meer hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Christa...wat een ellende in jou leven..er lijkt maar geen einde aan te komen...maar blijf hoop houden..misschien kunnen ze nu iets voor je betekenen..liefs heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe lang moet dit nog duren! is er dan niemand die écht weet wat er aan de hand is.Er moet toch ergens een arts zijn waar een lampje bij gaat branden? dit kan zo toch niet langer,al die pijn en ellende.
    Miss. moeten de doktoren eens contact opnemen met b.v. een Amerikaanse arts? miss. weten die een oplossing? het zou niet de 1ste keer zijn dat een buitenlandse arts precies weet wat er mis is en wat ze moeten doen.Als je toch een dunne darm onderzoek krijgt,laat ze dan gelijk ook het maag/darm kanaal onderzoeken,kan in 1 moeite door.
    Heel veel sterkte meid [al heb je er weinig aan] en véél Beterschap.
    Gr,yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ellende zeg. Verschrikkelijk om telkens die pijn te moeten doorstaan. Ik hoop dat de artsen nu doen wat ze beloven en met een goed plan komen. Sterkte. Groetjes Katrijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat alles nu in een stroomversnelling is gekomen!! Is er geen andere manier om je darmen leeg te halen? Want daar diende dat spoelen toch voor?
    Echt super veel sterkte toegewenst en heel veel beterschap!!
    gr Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ellende allemaal! Heel veel sterkte!

    Groetjes Douce van Bokt.nl

    BeantwoordenVerwijderen

.