dinsdag 15 april 2014

opname dag 1

Vandaag was de eerste dag van mijn opname. De verpleegkundigen zijn hier zo ontzettend lief en dat verlicht de pijn. Er zijn vandaag veel artsen langst geweest, maar het is toch echt de bedoeling dat ik binnen een paar dagen wordt over geplaatst. En wat hoop ik op een oplossing, ik hoop dat ze mij daar van mijn pijn af kunnen helpen. Zodat ik weer eventjes kan ademen. Via het infuus wordt van alles toegediend. Om de 8 uur mouter er 5 zakjes doorheen, en in 24 uur 2 liter vocht. Morgen wordt waarschijnlijk toch een spoeling er naast opgestart. Waarschijnlijk maar een dosering van 10 ml per uur om te kijken of mijn maag dat kan verdragen.. Voor de rest blijf ik me niet goed voelen, ik houd toch best wel veel pijn, maar probeer deze ook te verbijten maar dat lukt niet altijd. Daarnaast blijf ik ook heeeel erg misselijk maar ook dat is niet raar natuurlijk.

Voor nu ga ik maar eens lekker bijslapen, want om 1 uur t/m 4 uur zal mijn infuus geregeld afgaan.. tot zover de update weer.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.