zaterdag 12 april 2014

Update

De afgelopen dagopname ging wederom niet als geplant. Na een liter spoeling begon ik alweer te braken, de arts werd weer opgeroepen en we hebben met zijn allen even gepraat. Mijn moeder vroeg zich af wanneer we ons echt zorgen mogen/moeten gaan maken. Hij vertelde dat zij zich al ernstige zorgen maakten.. de spoelingen werden weer gestopt omdat hij het niet verantwoord vind om nog door te spoelen.  Er is een verwijzing gestuurd naar een andere arts in een ander ziekenhuis. De reden van verwijzing is voor een chirurgische interventie.  De arts ziet namelijk geen andere oplossing meer, ik ben therapie resistent, op medicijn gebied. De vraag blijft natuurlijk of deze arts überhaupt durft te opereren..

Voor de rest heb ik deze week leuke dingen proberen te doen! De pijn is met de morfine goed te doen, maar sinds gisteren heb ik ook weer een andere soort pijn. Ik denk zelf een nierbekkenontsteking/blaasontsteking..  We hebben antibiotica thuis op voorraad maar wat is wijsheid? Al beginnen aan de antibiotica terwijl ik al standaard elke dag 3 keer p.d antibiotica krijg. Tenslotte heb ik in november ook al 6 weken met 8 keer per dag antibiotica gelopen.. twee verschillende soorten op een dag. Of wacht ik tot maandag, en laat ik mijn urine kweken en wacht ik een week tot de uitslag.. ? Dat zou als er geen infectie zit, een antibiotica aanslag besparen op mijn lichaam. Ik denk dat ik inderdaad wacht,, als de pijn niet meer houdbaar wordt kan ik alsnog de ab starten..

Maandag moet ik ook nog even sorgente bellen, en nieuwe sondes en spuitjes bestellen.  En dinsdag mag ik alweer voor de dagopname naar het Radboud. Ik denk dat we weer een onrustig weekje tegemoet gaan..


6 opmerkingen:

  1. Veel succes morgen! Hopelijk heb je geen infectie en hoef je niet nog meer antibiotica te slikken!
    Ik duim nog steeds voor vooruitgang!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel veel sterkte Christa.

      Probeer te blijven lachen, hoe moeilijk dat soms ook zal zijn.

      Zorg dat je sterker blijft dan de infectie in je lijf!

      Groetjes, Petra (petpa van bokt)

      Verwijderen
  3. Heel veel sterkte weer elke dag!

    Groetjes, Jolande , bokt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte Christa, wat zal dit ongelooflijk moeilijk voor je zijn allemaal!

    Groetjes, Klarinda (van bokt)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op jonge leeftijd dit allemaal mee moeten maken is afschuwelijk.Ik hoop dat de operatie een keerpunt zal zijn en je gezondheid weer bergopwaars zal gaan. Dit moet wel heel moeilijk allemaal zijn voor je, Wat heb jij veel meegmaakt al zeg!! Ik wil je heeeel veel sterkte wensen komende tijd. Kom op he meis,doorvechten en win die oorlog !Dikke knuffel van Patty(van Bokt)

    BeantwoordenVerwijderen

.