donderdag 17 april 2014

Opname dag 3

Het gaat niet goed met me. Vannacht ben ik begonnen met erg veel gal braken, en dit stopte niet meer. Daarom zijn ze zofran weer gestart via infuus maar ook dit mocht niet baten. Daarom zijn ze gestart met een heel sterk middel, en dit hielp. Ik ben inmiddels gestopt met braken, maar ben nog wel erg misselijk, en ik blijf veel pijn houden. Daarnaast krijgen ze de darmen niet leeg, en zolang die niet leger worden zal ik niet kunnen reten of drinken, en zonder medicijnen begin ik meteen gal te braken. Morgen gaan ze een colon inloop foto maken met speciaal spul, ander dan anders ze hopen dat er dan rectaal wat geleegt gaan worden zodat ze weer oraal kunnen gaan spoelen. Ook de volwassen mdl is langst geweest en gaan in overleg... Ik kan zowiezo niet geopereerd worden zolang alles zo ernstig vol zit van binnen... en daarnaast weten ze niet of ze dat überhaupt dat aandurven, maar goed ze gaan in overleg met elkaar..  Tot de tijd dat er niks los komt lig ik aan het infuus, met velen velen medicijnen..



3 opmerkingen:

  1. Hallo Christa

    Ik hoop dat je vannacht hebt kunnen slapen. Ken je zus via bokt/paarden. Ik deed alleen spugen toen ik zwanger was was niet fijn maar dan weet je tenminste wel de reden. en dat het weer op houdt ook fijn.
    Wens je een goed weekend.
    Andere Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gedoe allemaal schat. Hoop zo erg voor je dat er eindelijk wat licht aan het einde van de tunnel voor je komt. Heel veel sterkte en we duimen voor je dat het maar snel beter mag gaan. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gedoe allemaal schat. Hoop zo erg voor je dat er eindelijk wat licht aan het einde van de tunnel voor je komt. Heel veel sterkte en we duimen voor je dat het maar snel beter mag gaan. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

.