dinsdag 15 april 2014

Toch weer een opname.

De afgelopen dagen ging het slecht. De pijn werd ondanks de morfine onhoudbaar en ik werd behoorlijk misselijk. Daarom had ik besloten om zondag avond mijn arts te mailen. Mijn super arts belde de volgende ochtend meteen terug, hij vertelde dat ik vandaag toch een dagopname had en ze dan wel een foto zouden gaan maken. Het brengt enorm veel rust als je een goede arts achter je hebt staan die je serieus neemt.  Vanochtend ging het echter nog slechter en begon ik gal te braken. Het is dus nu wederom zo ver dat ik zo vol zit dat er niks meer in kan. Geen voedsel en geen vocht. De arts heeft daarom besloten om mij op te nemen. Waarschijnlijk verblijf ik hier tot donderdag en wordt ik daarna overgeplaatst naar een ander ziekenhuis. Het ziekenhuis waar ik al was aangemeld voor een verdere behandeling. Het infuus is geplaatst en voor mij is het nu afwachten..  De arts heeft al wel gezegt dat het nog een hele lange zware weg wordt..



1 opmerking:

  1. Super dikke knuffle zussie. We zullen je altijd steunen en we zijn er voor je! Nooit vergeten. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

.