maandag 7 april 2014

Telefonisch consult

Wat voelt het toch fijn dat er ook nog artsen zijn die hun afspraken nakomen, die je niet hoeft na te bellen. Ik heb zoveel vertrouwen in de arts in Nijmegen. Vannochtend de arts gesproken en op basis van de CT-scan die hij heeft gezien denkt hij dat er toch echt een operatie moet gaan komen. Hij had het over twee mogelijkheden, waar hij geen uitspraken over mag en kan doen omdat dit ziekenhuis mij niet verder kan behandelen op chirurgisch gebied. Ze doen deze operaties niet tot nauwelijks bij kinderen in Nijmegen. Hij heeft de brieven naar een ander ziekenhuis gestuurd en dan moeten we afwachten wat hun ervan zeggen. Willen hun ook gaan opereren, of toch niet? Uiteindelijk zullen hun de beslissing maken.  Het is afwachten tot ik daar op consult ben geweest en wat zei denken en willen en kunnen doen. Want we weten dat we 'out of options' rennen.

Daarnaast is toch besloten de pijnmedicatie weer op te hogen, vorige week hadden we namelijk besloten om het te minderen, maar dit ging niet goed. Dus we gaan weer een stuk omhoog. De arts vond ook dat we moeten proberen dat ik zo min mogelijk pijn heb tot de tijd dat ik geholpen wordt. Morgen heb ik weer dagopname en spoelingen in het ziekenhuis en dan komt hij ook even langst. En voor nu is het afwachten tot ik opgeroepen wordt, in hoop dat zei wat voor me kunnen doen..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.