donderdag 9 januari 2014

Toetsweek + Ziekenhuisbezoeken + Operatie = We still can do this

20 Januari begint mijn toetsweek, een toetsweek waar ik wederom over twijfel.. Ben ik genoeg voor berreid? Gaat het me lukken? Ik heb geen 1 uur les gehad voor deze toetsweek.. Maar telkens als ik dat denk herriner ik mezelf eraan dat ik tot nu toe alleen maar goede cijfers heb gehaald, en dat ik ook deze toetsweek weer ga knallen. En als het dan niet lukt heb ik het geprobeerd, en ga ik op een herkansing tour.  De komende weken moet ik weer veel naar het ziekenhuis, en in de toetsweek moet ik direct na mijn SE's meteen door naar het ziekenhuis. De aankomende weken zullen lekker chaotisch verlopen, maar dat zijn we wel gewend van de tijden in het Radbout.. Elke dag was anders, de ene dag ging het goed de andere gingen we weer met spoed naar het ziekenhuis.. Die tijden zijn nog niet voorbij..

En dan nog de operatie... We hebben nog steeds geen bevestiging van de operatie gekregen en mijn vader gaat daarom morgen maar weer eens zelf bellen.. We hopen dan ook te horen wanneer de operatie is de 21 of de 28e.. De 21 zou niet goed uitkomen met de toetsweek, maar de operatie gaat hoe dan ook voor.

Hoe het nu met me gaat is lastig te zeggen.. Ik was vandaag erg misselijk ondanks alle ondansetron. Ook had ik weer last in mijn flanken en dat zou weer kunnen wijzen op een nierbekkenontsteking, eigenlijk zou ik daarom vandaag mijn urine op kweek laten zetten. Maar ik had geen zin, ik was moe, en had er gewoon even geen zin in. Tuurlijk verstandig is het niet, maar goed je kunt niet altijd verstandig zijn haha! Misschien heb ik morgen in om het weg te brengen.. Maar al die antibiotica lijkt me ook niet super voor mijn lichaam.  Wie weet is het ook wel niets en doen de stolsels die zich voortbewegen in de urine leiders pijn.. Kan allemaal net zo goed.. Ik maar me er niet zo druk over, ik laat het wel kweken en dan zal ik maandag wel weer meer weten of dinsdag of er weer een infectie zit of niet. Ik denk ook wel dat dit een punt is wat we maandag met de nefroloog moeten bespreken en ook de 20e met de MDL arts in het AMC..

Bovendien zit ik ook nog met besmettelijke mensen in 1 huis. Mijn ouders hebben beiden een griepje en zijn verkouden.. Ik draag nog net geen mondkapje haha. Nee zo erg is het ook weer niet, maar ik blijf wel uit hun buurt, kan het er niet echt bij hebben.

Maar 1 ding weet ik nog steeds zeker I CAN DO THIS!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.