maandag 20 januari 2014

AMC bezoekje

Vandaag is de toetsweek begonnen, voor mij stond er dan ook een economie SE op de planning, de SE ging volgens mij wel redelijk, ik wacht de resultaten wel weer af.

Ook moest ik vandaag weer naar het AMC naar prof. S dit was de eerste keer op de volwassen afdeling naar de mdl. Hij vond mijn maag-darm stelsel helemaal niet zo logisch als alle andere artsen.. Hij was goed ingelezen en zei dat hij het allemaal nog even moest laten bezinken.. We hebben samen besloten om even te wachten tot na de operatie met plannen maken. Hij was niet erg enthousiast en hoopvol over de operatie en zei "tja.. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.." Dan besef je weer even dat de kans dat dit werkt zo klein is, en betrap je jezelf erop hoeveel hoop je toch hebt.. 24 Februari belt hij weer en dan gaan we samen bekijken wat de resultaten zijn van de operatie, als het niet heeft gewerkt moeten we met zijn allen om de tafel gaan zitten. En dan bekijken wat de mogelijkheden nog zijn, mogelijkheden die we al kennen, chirurgische mogelijkheden die niet leuk zijn, waarvan ze ook geen garanties kunnen geven.  

Dus tot die tijd houden we onze fingers crossed, en hopen we op een klein wondertje. Op naar de volgende toetsen en de eerste operaties.

1 opmerking:

  1. Wat ontzettend balen zo'n gesprek! Maar inderdaad fingers crossed en hopen op een mooie afloop.

    Heel veel sterkte!!

    Groetjes Karin (bokt)

    BeantwoordenVerwijderen

.