dinsdag 28 januari 2014

De operatie

Vandaag was het zover de operatie. Eigenlijk is alles goed gegaan ze hebben drie sneetjes gemaakt en onder elk sneetje zitten metalen dingetjes en bij een een electrode. De narcose heb ik goed doorstaan ondanks alle risico's die ik had. Wel heb ik erg veel pijn.. en ben ik nog erg moe. Ik kan moeilijk zitten, liggen, en lopen. Zitten en liggen doen zeer aan de electrodes.. Voor de rest had ik me net omgekleed en begon de wond weer te bloeden, oeff.. maar ja het is niet anders het afwachten is nu begonnen. Als ik koorts krijg, mij ziek ga voelen of de wonden onrustig worden moet ik meteen bellen. Over vier weken is de tweede operatie, wat voor een operatie weten we pas over drie weken. Maar het ifuus is er al uit en morgen mag ik naar huis. en dan moet ik thuis rustig doen en kan ik bijna niets.. De stroomschokjes moet ik nog aan wennen en zijn pijnlijk. Maar we gaan het overleven deze paar weekjes. Nu eerst veel rust en zorgen dat ik geen electrodes verplaats of infecties oploop.
En nu lekker slapen :) 

1 opmerking:

  1. Héél veel Beterschap Christa! ik snap je pijn,dat ligt ook niet bepaald lekker nu op je rug.Nu maar hopen dat het allemaal gaat werken,dan is je pijn de moeite waard geweest.
    Sterkte meisje.

    BeantwoordenVerwijderen

.