woensdag 8 januari 2014

Back home again.

We are back in town na een heerlijk warme vakantie. Een vakantie die niet zo goed begon, waarvan we niet wisten wat we voor de rest nog moesten mee maken op medisch gebied.? De heen reis was een drama, een gat in mijn geheugen, maar niet alleen ellende na een paar dagen ben ik weer opgekrabbeld. Niet omdat mijn gezondheid zo goed is maar omdat het leven doorgaat, en ook de vakantie dus. Ik heb weinig in de vakantie gedaan, mede ook omdat ik moe ben en weinig toe in staan ben, dus eventjes geen trips voor mij. Het enige wat we gedaan hebben is in de zon gelegen, af en toe eventjes in de zee gezwommen en eventjes gesnorkeld en soms ook nog een dorpje bezocht en op een terrasje gezeten. Het was heerlijk, even weg van alles. Alhoewel de spoelingen ook daar moesten gebeuren, dat betekende toch sonde inbrengen en jezelf weer aansluiten aan de pompen. Maar de spoelingen gingen goed, en ik had binnen een paar uur drie liter er ingepompt. Samen aan de sushi en samen spelletjes spelen, laat naar bed gaan zat er niet echt in want ik ben erg moe, maar iedereen was moe dus dat was mooi mee genomen. Ook heb ik veel foto's gemaakt met mijn nieuwe lens, om zo een mooi fotoboek te maken van deze vakantie.

En dan weer thuis beginnen alle arts bezoekjes opnieuw. Eigenlijk hadden we al wel een brief als bevestiging van de operatie verwacht van de datum.. Maar die was er niet. We wachten deze week nog even af en anders maar zelf even bellen. Maar we kunnen er weer even tegenaan de komende weken en maanden.

De foto zelf gemaakt op het strand in Egypte

In Soho een plaatje bij sharm el sheik waar allerlei gekke dieren beelden stonden en daar moest ik natuurlijk  mee op de foto.
Water show in soho








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.