vrijdag 24 januari 2014

Almost there.

Vandaag had ik geen toetsen meer en dat voelde echt super. Vandaag werd dan ook het bed bezorgt, het bed wat beneden komt te staan voor na de operatie. De operatie komt dichterbij en mensen vragen me of ik nerveus ben.? Eigenlijk om heel eerlijk te zijn ben ik nog heel relaxed, op een of andere manier leeft je lichaam er naar toe en ik denk dat mijn lichaam de laatste paar maanden op een "nood" stand heeft gestaan.  We hebben nu ook wel wat meer rust omdat we weten dat als dit niet werkt we een hele goede proffesor achter ons hebben staan, en ik geloof dat hij alles eraan zou proberen om dit te veranderen. (Hoewel ik voorzichtig moet zijn met zulke uitspraken, want in het verleden is het ook zat anders gebeurt.)  Maandag is de opname datum om 15:00 en de volgende dag de operatie. Voor mensen die een kaartje willen sturen kunnen dat doen naar het adres Garderenseweg 14, 3882AH Putten.  Dan kan ik alle kaartjes lezen zodra ik thuis kom.

Op naar iets positiefs! Aangezien ik de komende weken niks zal kunnen heb ik  besloten om dit weekend leuke dingen te gaan doen. Zo zijn mijn moeder en ik wezen shoppen, heb ik vanochtend een zonnebankje gepakt en ga ik vanavond met mijn zussie naar de bioscoop :) Even heerlijk weg van alle drama. Even Christa zijn, en even niet ziek zijn. Tuurlijk dat is moeilijk want het is niet weg, sterker nog na zoon avond ben ik vaak een nacht aan het overgeven. Maar soms moet je zulke dingen gewoon even doen, om je weer even een mens te voelen. Morgen ga ik met een vriendinnetje wat drinken in de stad. Ik zeg make-upje erop en gewoon gaan! Zondag heb ik dan nog een dag om volledig bij te komen en uit te rusten. Maar eerst even mijn zinnen verzetten.

Ook wil ik graag de mensen bedanken die de afgelopen week een lief kaartje hebben gestuurd. Ik vind het zo speciaal dat mensen die je nauwelijks kent zoveel moeite doen en zoveel lieve woorden op papier zetten wauw! Heel bijzonder :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.