dinsdag 17 december 2013

Nieuwe antibiotica kuur

De nefroloog heeft terug gebeld.  De antibiotica had geen zin omdat de oorzaak van de ontsteking niet verholpen wordt. Mijn niet functionerend mdl-stelsel is de oorzaak. En dat oplossen is natuurlijk een stuk moeilijker. Ik heb nu een andere antibiotica gekregen die bedoeld is bij dit soort infecties.. Maandag moet ik naar een vervangend arts om te kijken of de kuur aangeslagen is. Ik mocht vrijdag ook nog naar de arts om me weer na te laten kijken, maar dan was de kweek uitslag er nog niet. Ik heb daarom besloten om alleen maandag te gaan want dan zijn de uitslagen er wel. De nefroloog hoopt dat de nieuwe antibiotica de infectie iets onder drukt.. en misschien zelf een klein beetje wegneemt.. Maar de infectie zal blijven terug keren, als die al weg gaat. Daarom heb ik vandaag maar meteen naar de chirurg gebeld, deze was vandaag afwezig. Morgen wordt ik terug gebeld en dan hoop ik dat ik een datum krijg voor de eerste operatie..En tot die tijd hebben we er weer een paar pilletjes bij in hoop dat het de infectie onderdrukt.


6 opmerkingen:

  1. Fingers crossed zussie dat ze vandaag echt met een datum komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfff... spannend.. Bokt duimt mee!

    Groetjes,

    Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meisje, ik ken je niet, maar ik kwam je oproep van je zus tegen op bokt. (heel erg lief van haar trouwens). Ik dacht ik ga even kijken en heb nog maar een klein stukje gelezen, het eerste deel. Ik ga vanavond verder lezen. Maar wat een ellende meid! Ik wil je heeeeel veeeeel sterkte toewensen met alles en heel veel geluk. Ik zal aan je denken.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

.