maandag 23 december 2013

Datum YEAH!

Vandaag ging ik naar de vervangend arts, zij konden zelf mijn urine niet goed beoordelen, en daarom moet de urine opnieuw op kweek in het ziekenhuis.. Dat duurt 7 dagen voordat de uitslag er is.. Het schiet niet op, maar ik had niet anders verwacht..

Wel hebben we vandaag ZELF maar gebeld naar de opname planning. De operatie gaat 28 Januari plaats vinden..  Maar als er niemand uitvalt dan mag ik eerder, omdat ik voorrang krijg.  Er is een kans dat ik 21 januari al geopereerd wordt maar dit kunnen ze pas een week van te voren zeggen. Nu we een datum hebben kunnen we ergens naar toe leven..

Vandaag heb ik ook iets bijzonders mee gemaakt. Ik kreeg een cadeautje van iemand die ik niet ken maar die wel ontzettend met mij mee leeft, en mij via via kent. Ontzettend lief , en heel erg bijzonder. Zulke moment fleuren je op, vooral omdat je op zoon moment je weer eventjes beseft hoeveel mensen er met je meeleven vanaf een afstand.  Ik wil graag iedereen bedanken die de moeite heeft genomen om een berichtje achter te laten op de blog, of op facebook, of een kaartje heeft gestuurd of zelfs een cadeautje voor mij heeft gekocht. Ik waardeer het erg, en het doet me goed.


1 opmerking:

  1. Hardstikke Fijn meid! eindelijk weet je meer.
    En het gaat allemaal goed komen,echt waar.

    BeantwoordenVerwijderen

.