zondag 22 december 2013

Korte update.

Mensen vragen vaak hoe het met me is... Maar dat is echt een onmogelijke vraag voor mijn gevoel. 

Het antwoord is soms ja gaat goed, maar goed laten we eerlijk zijn het gaat alles behalve goed. We houden ons allemaal maar voor dat het nog erger kan.  Het gaat niet goed, ik ga achteruit en ik takel af. Dat is het antwoord, maar ja dat is niet erg aantrekkelijk om 50 keer per dag te zeggen he. En daar wordt ik zelf ook een beetje depri van. Daarom is deze blog zo makkelijk. Hier kan iedereen lezen hoe het met mij gaat in het echt, en dan hoeven we het er niet altijd over te hebben als we elkaar zien, want daar wordt ik af en toe ook een beetje moe van. Dus als ik zeg het gaat goed met me wil ik het er gewoon even niet over hebben. Het ziek zijn beheerst namelijk al ons hele leven. 
Het is de bedoeling dat we ook de leuke dingen blijven doen en zien, en niet blijven hangen in het altijd ziek zijn. Ik ben ziek, ik kan niet veel meer maar als ik iets ga doen wil ik er ook 100% van genieten. 

Ik vindt het super lief dat mensen hopen dat ik leuke kerstdagen & oudjaar zal hebben ondanks alles. Ik kan iedereen echter vertellen dat ik 100% van die dagen ga genieten, ik ga dansen en genieten. Genieten van de leuke momenten. Die kleine momenten waar ik intens gelukkig van wordt. Want die momenten zijn er ook nog zo veel.  Geluk is niet iets waar je naar opzoek kunt gaan, geluk is iets van je overkomt. Het komt en het gaat. 

Morgen laat ik mijn urine weer op kweek zetten. Ik hoop dan dinsdag de uitslag te krijgen..  Ik zit alleen wel met een lastig probleempje en dat is de spoelingen. Eigenlijk moet ik spoelingen doen, maar zolang ik aan de antibiotica zit heeft dit weinig zin, want dan weet ik zeker dat er niks gaat aanslaan.  Maar ja zonder spoelingen kan natuurlijk ook niet.. Want dat nekt me ook binnen een paar weken..  Keuzes die gemaakt moeten worden op eigen gevoel.. We wachten dinsdag wel even de resultaten af... 
Ik heb in iedergeval niet zoveel zin meer in sondes in te brengen, alleen dit jaar al 60 keer.. Ik kan ze eigenlijk niet meer zien haha maar niet teveel over nadenken! Gewoon doorgaan! We can do this..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.