donderdag 12 december 2013

Antibiotica zucht!

Gisteren om 4 uur ging ik mijn antibiotica weer ophalen, tot mijn grote verbazing kreeg ik opnieuw voor de derde keer precies dezelfde antibiotica. Niet logisch en totaal niet over nagedacht, we wilde de huisarts bellen maar deze was niet meer te bereiken. Mijn vader heeft daarom maar een brief geschreven en afgeleverd bij de huisarts, en een uur later werden wij nog terug gebeld. Het was inderdaad niet de bedoeling dat het weer zo uit de hand ging lopen als twee jaar geleden.. Ik heb daarom een nog zwaarder kuur gekregen, en hij wil de kweek afwachten die hij vrijdag binnen krijgt of maandag. Als deze kuur niet aanslaat wordt er gekeken of het inderdaad niet verstandig is om antibiotica via infuus te gaan geven. Fingers crossed! En dan moet het goedkomen :)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.