woensdag 11 december 2013

My lucky day

Vandaag was de dag dat ik weer de uitslag kreeg van de urine-kweek. Deze was weer positief, dat houdt in dat de onsteking er nog steeds zit. De hoge dosering antibiotica heeft dus niets tot weinig gedaan. Maar dit is eigenlijk niks nieuws voor ons, ik reageer 9 van de 10 keer niet op de antibiotica die ze me voorschrijven. Vanmiddag om 4 uur mag ik mijn nieuwe kuur ophalen. Al die antibiotica is super slecht voor mijn haar, haha ja ik klaag niet over de ontsteking maar over mijn haar( dat gaat namelijk helemaal dood aan alle antibiotica). Vorige weken kwam ik in totaal op 8 keer antibiotica uit, inclusief de antibiotica die ik elke dag al standaard krijg. Morgen belt de huisarts, en mijn urine is opnieuw op kweek gezet in het ziekenhuis. Misschien is het toch verstandig dat ik de antibiotica ga krijgen via het infuus in het ziekenhuis.?  Maar ja we zien morgen wel weer verder.

Op naar het goede nieuws voor vandaag. Ik had een SE, die ik op school ben wezen maken, een hele onderneming maar het ging prima. De SE werd meteen nagekeken, en het was weer een goed cijfer 7,7.  Mijn cijfers blijven erg goed gaan, en ik ben daar ook super blij mee.
Maakt mijn hele dag weer goed :) Op naar de volgende SE's.

We can do this !

1 opmerking:

  1. Super trots op je zussie! Weer een top cijfer binnen. Hopen dat de antibiotica aanslaat ik ga weer duimen :):)

    BeantwoordenVerwijderen

.