maandag 3 november 2014

Vertraagde OK, En weer een spoedopname

Vorige week belde de mdl arts. Hij zei dat er waarschijnlijk veel tijd vrij was op de OK en ik de opname planning moest bellen om te vragen hoe ik ervoor stond. Blijkbaar was er geen urgentie of vervroeging van de OK aangevraagd. Ik weet ook niet wat ik hier nog over moet schrijven? Dat ik boos ben? Dat ik teleurgesteld ben in de zorg?

Morgen wordt ik gebeld en zal er weer een spoedopname volgen om te spoelen een paar dagen lang. Dan zullen ze wederom  de chirurgen erbij halen en wederom bijna smeken voor het vervroegen van de OK. Daarnaast zal ik al 3 dagen voor mijn operatie opgenomen worden om te zorgen dat de dunne darm niet vol zit tijdens de operatie.

Daarnaast ging het van de week enorm slecht met mijn bloeddruk. Inplaats van dat ik extreem hoog zat zat ik extreem laag, ik heb de bètablokkers daarom zelf maar even gestopt omdat ook mijn arts uit het Radboud niet reageerde op de mail. Toen was het weer toren hoog na 2 dagen en ben ik ze weer gestart.. Zelf uitproberen ging prima. Maar goed of het heel verstandig was geen idee..
Nu hopen dat de chirurgie de OK gaat vervroegen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.