dinsdag 18 november 2014

Stoma loopt niet goed

We zijn ondertussen al bijna 5 dagen na de operatie en het stoma wil niet op gang komen. En dat is een forse tegenvaller. Want nu zijn we bezig met laxeren van de dunne darm... Mijn dunne darm en maag zijn dus ook niet in staat om hun werk te doen vanuit zichzelf...  Alle medicijnen die ik heb en wilde laten staan moet ik verplicht weer innemen. Ze hopen met alle medicijnen en daarnaast laxeer middelen dat de dunne darm nog zijn werk gaat doen.. En dan baal je toch wel even goed. Je bent bang dat de Operatie niet veel verandering zal brengen in de gehele situatie, bang dat de lange weg met spoelingen nog lang niet voorbij is...

Dus voor nu is het weer hopen. Hopen dat het stoma gewoon gaat doen wat het zou moeten doen. 

3 opmerkingen:

  1. Hey meid, je kent me niet, maar ik baal met je mee dat het nu nog steeds niet allemaal loopt, zoals het eigenlijk zou moeten zijn. Weet dat, ondanks dat je het niet van iedereen hoort, er heel veel mensen zijn die duimen dat er snel een lichtpuntje gaat komen en jij je beter gaat voelen! Liefs van een bokker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Christa, ook ik ben een bokker, ik heb je weleens een kaartje gestuurd en volg ook je blog. Ik duim met je mee dat het goed komt met je stoma, en ik vind het allemaal hartstikke naar voor je. Heel veel sterkte en succes nog! Liefs Klarinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, Ook ik ben zo'n bokker die duimt en af en toe een kaarsje brandt voor jou!
    Het duurt allemaal al zo lang en je verdient gewoon dat het eens meezit!!
    Veel beterschap!
    groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen

.