donderdag 27 november 2014

Wederom een opname.

Waarschijnlijk wordt ik morgen al weer even opgenomen. Ondanks het stoma zitten er nog steeds stukken in de dikke darm en die moeten er echt uit. We gaan dus spoelen via het stoma. Daarnaast heb ik nu een hele hoge dunne darm output 2300 per 24 uur wat vrij hoog is, daarnaast is het vooral gal wat eruit komt. De artsen zullen meteen dat meenemen om te kijken of ik geen tekorten opbouw of uitdroog... 
Voor de tweede keer durf ik te zeggen dat ik op de goede plek bij de goede artsen zit. Eerder zat ik bij een wereld arts op de kinderafdeling in het umc Radboud Dr D . En nu wederom heb ik een arts getroffen die meelevend en vol met passie zit. Hij vertrouwd op mijn bevindingen en ik vertrouw hem op zijn woord. Dokter H stelt me gerust als dat nodig is en de eerste stappen naar een betere toekomst zijn gezet. Ondanks de lekkages ben ik ontzettend blij met het stoma, wat opzich raar klinkt voor een 19-jarige meid. Maar ik was ontzettend ziek en voel me stukken beter als daarvoor.

3 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb jij heel veel Bokt-vrienden :-). Hier ook een, fijn te horen dat je je wel stukken beter voelt. Dat heb je alvast! En een fijne arts waar je een goed gevoel bij hebt, zo mogelijk nog fijner. Hopelijk loopt gauw alles als een zonnetje. Je hebt het wel verdiend zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij voor je dat je je stukken beter voelt nu met de stoma! Daar draait het uiteindelijk om! Hopelijk gaat het nu alleen maar in stijgende lijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je weer even positief voor uit kan kijken en wat ontzettend fijn dat je je nu beter voelt door de stoma! Hopelijk blijft het nu beter gaan!

    BeantwoordenVerwijderen

.