donderdag 13 november 2014

Day before surgery

En daar lig je dan de dag voor de operatie.. Er is slechte controle over mij, de verpleging doet geen regelmatige bloeddruk metingen wat je wel zou verwachten bij mij. Medicijnen mag ik zelf regelen en worden via thuis dus in het ziekenhuis aangeleverd. Ik mag hopen dat dat vanaf morgen toch wat beter gaat, maar ik sta nergens van te kijken.. Ik sta op mijn laatste avond zonder stoma, vanaf morgen zal mijn leven op zijn kop gezet worden. Maar ik hoop vooral dat het me verbetering gaat opleveren.. Momenteel mag ik niks eten sinds mijn aankomst al niet, en na 2 dagen geen voedsel ben ik al een beetje kippig want ik heb juist zin in eten.. Kamer momenteel is niet leuk nu ik op chirurgie lig , de mdl afdeling was stukken gezelliger, ze vroegen ook of ik nog een keer gedag kwam zeggen, top verpleging, top sfeer... Nu lekker slapen en rond een uur of 11 ga ik richting de OK. Het heeft lang geduurt maar het is zover..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.