vrijdag 7 november 2014

OK Datum binnen

12 November om half 11 mag ik mij melden het wordt de start van mijn opname. Die dag en de volgende dag zullen bestaan uit darmspoelingen, misschien infuus starten al voor mijn hart en bloeddruk maar dat gaan we nog bespreken. En dan 14 november is de operatie. De Operatie waar ik lang op gewacht heb en ook wel gehoopt. De afgelopen maanden stond mijn leven stil, de pijn was onmenselijk en de artsen bleven opiaten bijschrijven om de pijn houdbaar te houden.. Ik kreeg antibraak middelen om te zorgen dat ik maar een paar keer spuugde en niet dagen lang. Steeds meer medicijnen steeds minder effect. Mijn hart wordt steeds extremer in schommelingen en mijn lichaam is goed verzwakt. Ik was 2,5 week thuis werd weer opgenomen nu vijf dagen thuis en weer een opname. Ik hoop voorgoed af te zijn van deze berg ellende, maar desondanks in de toekomst nog steeds wankel. Het is niet vast gesteld dat dit de oplossing is, er is hoop en dat is dan ook waar we ons aan vast houden. Oneindig veel hoop. Ik hoop dat ik op weg ga naar een beter leven. We houden ons vast aan onze oneindige hoop en gaan volle moed deze OK in maar we zijn ons goed bewust van de risico's en de complicaties. Maar dit leven was niks meer als een lijdensweg. Lang heb ik mij staande wetend te houden maar ondertussen is de energie balk volledig leeg. Ik ben hard toe aan de operatie... En eindelijk het einde van deze periode is hopelijk in zicht..
Liefs

1 opmerking:

  1. Wat goed te horen dat je nu eindelijk geopereerd wordt. Hopelijk snel herstel en een betere gezondheid! Ik duim voor je. Houd je taai!

    BeantwoordenVerwijderen

.