donderdag 6 november 2014

Terug van opname.

Ik ben vandaag weer terug gekomen uit opname. Er is spoed achter de OK gezet de mdl heeft heel erg hun best gedaan voor mij bij de chirurgie.. In de week van 17 November wordt ik geopereerd. Wanneer hoor ik volgende week. Twee dagen voor de operatie wordt ik opgenomen en misschien wordt er 24 uur voor de OK infuus gestart ivm bloeddruk en hartslag... 
Erg blij dat het nu eindelijk gaat gebeuren. Mijn anus zitten allemaal scheurtjes en wondjes zag er niet goed uit volgens de verpleging. Heb ik weer als het niet verbeterd moet ik daar wondverzorging krijgen , daar zaten we op te wachten niet dus maar goed dat kon er ook nog wel bij. Mijn hart lijkt momenteel ook weer raar te reageren en ook daar wil ik binnekort meer uitleg over... Voor nu lekker van mijn anderhalve week thuis genieten, en daarna weer een poosje ziekenhuis met een ingrijpende operatie. Plaatsing van een ileostoma(dunnedarm stoma) en dunne darm biopten..

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.