dinsdag 21 oktober 2014

Weer thuis

Inmiddels ben ik weer thuis. Echter ze hebben niks kunnen veranderen. Ze hebben ontzettend hard hun best gedaan maar loskrijgen kunnen ze het niet. En de oplossing dan is pijnbestrijden. En dat doen ze goed. Ik krijg bovenop de morfine die ik al had een ander soort morfine en ik ben er goed duf van. Maar het is wel de enige manier dat ik kan slapen, en het haalt de pijn goed weg, dus daar doen we het dan ook voor. Voor de rest is het nu wachten tot een oproep voor de operatie, ook omdat deze vervroegd word.  Het is voor iedereen duidelijk het is allemaal genoeg geweest.

Gisteren ben ik bij de stomaverpleegkundige geweest. Ze was ontzettend aardig en heeft ons een goede uitleg gegeven. Wat wel een nadeel is dat ik elke nacht mijn bed uitmoet om het zakje te legen, niet iets waar ik om sta te springen. Maar goed ondertussen ben ik hard toe aan de OK,  dus van mij mag het ook wel komen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.