vrijdag 17 oktober 2014

Donderdag spoedopname

Ik voelde me deze hele week al slecht. De pijn werd ondragelijk en slapen deed ik bijna niet meer. Donderdag belde de mdl arts en deze vertelde mij dat ik kon komen en er een ned klaar stond op de afdeling ik werd opgenomen. Met tegenzin ging ik erheen, maar gelukkig waren zowel de mdl arts,zaalarts en verpleging super aardig. Er werden foto's gemaakt en het werd duidelijk dat ik op het juiste moment aan de bel had getrokken. De pijnbestrijding werd ook goed om hoog gegooit. Naast de Fentanyl morfine nu ook 6 keer per dag oxycodon morfine, minder blij dat het nodig is maar ontzettend blij dat ik pijnvrij was. Ondertussen zijn ze druk met me bezig geweest en als de foto vandaag een verandering laat zien mag ik vandaag naar huis, is dit niet zo is er een kans dat ik toch moet blijven... Maar we hopen op het positieven natuurlijk. De OK is ook vervroegd en die duurt minimaan nog 2,5 week en maximaal 4,5 week. Maar alsnog moeten ze bedenken hoe ze het voor de operatie gaan doen, want als mijn darmen net zo zijn als dat ze nu zijn is het niet verstandig... Dus daar wordt nog over nagedacht.. Voor nu duimen dat ik vanavond in mijn eigen bedje kan liggen en daar verder mijn rust kan pakken...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.