dinsdag 30 september 2014

Update..

Ons gesprek bij de chirurg was niet goed, hij was niet ingelicht en er stonden verkeerde diagnosesen in het dossier. Na een gesprek met MDL heeft hij zijn excuses aangeboden en heeft direct alles recht getrokken. De bedoeling is dat ik binnen drie maanden geopereerd wordt. 14 oktober moet ik naar de Anethesist en 8 oktober naar de dermatoloog voor de uitslag van de biopten. Tot mijn verbazing stonden echter de resultaten van de biopten al online op mijn radboud. Blijkbaar kan ik dus mijn gegevens al zien voordat ik de officiĆ«le uitslag van de arts krijg. In iedergeval ik ben er wel blij mee. Zo te zien was het wat de Dermatoloog al vermoeden een chronische ontsteking van de kleine bloedvaatjes/ haarvaatjes. De rest van de uitslag krijg ik dan nog van de dermatoloog..  Maar goed dat kon er ook nog wel bij, haha blijkbaar hadden we nog niet genoeg...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.