donderdag 18 september 2014

Operatie

Het gesprek met de MDL arts was super! De operatie gaat er komen, volgens hem is dat nu nog de beste optie die er is. Neemt niet weg dat er een zware tijd aankomt en de verwachtingen onzeker blijven. Ik moet eerst nog wel langst de chirurg en gelukkig kan dat 23 september al! Ik hoop dat ik dan ook een indicatie krijg van wanneer ik de OK kan verwachten! 
Vandaag ook langst de Internist geweest en ook dit verloopt goed! We wachten af wat er gebeurt na de operatie. Als ik bloed blijf plassen gaan we opnieuw onderzoeken laten doen. Daarnaast vond de internist de aandoening AGID toch wel ook nog een optie en daarvor worden nu mijn antistoffen bepaald... En over twee maanden  belt de arts dan weer.  In de tussen tijd blijf ik gewoon de morfine krijgen, en alles wordt opnieuw bekeken na de operatie! Het zou namelijk fijn zijn als ik van de antibiotica en morfine af kan... Maar goed even geduld nog hebben en eerst afwachten of ik beter of slechter uit de operatie kom! We will see! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.