zondag 14 september 2014

Afgelopen week

Afgelopen week was weer een drukke week. Maar gelukkig wel een week met redelijk goed nieuws, en dat is natuurlijk ook wel weer eens fijn. De oogarts zei dat ik nog geen schade heb opgelopen van mijn hoge bloeddruk en dat is dus goednieuws. De Cardioloog besloot om mij een goedkeuring te geven voor 10 jaar om mijn rijbewijs te halen, dus ook dat zat mee. En de dermatoloog besloot direct een biopt te nemen uit mijn borst. Dat betekende drie dagen niet douche, en volgendeweek de hechtingen laten verwijderen.  In de tussen tijd heb ik geprobeerd wat voor school te doen, en dat is af en toe best lastig nu het zo druk is. Momenteel leef ik uit naar dinsdag... dan krijgen we als het goed is het echte plan te horen.  Morgen weer hard aan de slag voor school en dan dinsdag, donderdag en vrijdag richting het ziekenhuis, en tussen door nog hechtingen laten verwijderen...
Ik ben benieuwd.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.