maandag 15 april 2013

opname in het amc

Vandaag hebben we het Amc gebeld en ik wordt inderdaad 23 april opgenomen op de tiener afdeling. De brief van de opname wordt deze week naar ons gestuurd. Ik moet er volgende week dinsdag om 11 uur zijn. Heel erg spannend dus.
Voor de rest hebben we een klein probleem en dat is dat de hele darmspoeling er nog volledig in zit en ik tot u toe nog steeds niks kwijt ben.. We zijn daarom al sinds zaterdag bezig met hoog opgaand klysmas maar het wil niet, vandaag daarom maar vier pilletjes bysacodyl en vanavond weer een klysma hopen dat het los komt..
En dan volgende week is het zover ben benieuwd wat ze allemaal zeggen en gaa  doen spannend allemaal.

5 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte en een dikke knuffff van ons! XXX♡♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben op de hoogte van deze blog via je zus Linda.
    Ik wil je héél veel sterkte wensen.Het is niet nix wat je allemaal moet ondergaan.
    Beterschap Meid!
    Yvonne,
    Ermelo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier nog 1 via linda..
    heel veel sterkte toegewenst met alles. Je bent nog erg jong en het is inderdaad niet niks. Echt onwijs veel sterkte. hopen dat het snel goedkomt met de darmspoeling. Ik zal blijven volgen hoe het met je gaat en ik hoop dat je je snel weer wat beterder voelt. Beterschap. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Christa
    ook via je zus Linda op de hoogte gebracht.
    Wens je veel sterkte , maar vooral beterschap.
    mvg Jos
    Ermelo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Via je zus Linda hier op je blog terecht gekomen! Ik wil je onwijs veel sterkte wensen!
    Uit je blog blijkt dat je een erg sterke meid bent! Ik heb bewondering voor je!
    Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen

.