woensdag 10 april 2013

Hier weer een kleine update . Afgelopen dinsdag heb ik mijn laatste herkansingen voor mijn school examens gedaan en dus is dat mooi afgerond ben ook super blij met alle cijfers die ik gehaald heb.
Vandaag heb ik ook de brief van de neuroloog ontvangen met de uitslag van mijn 24 uurs EEG.
Mijn EEG zou uit wijzen op een kinder epilepsie JME deze is volgens de EEG waarschijnlijk aan het verminderern maar er zijn nog steeds steile scherpe golven met een maximum in de frontale gebieden. Ik moet daarom rekening mee houden dat ik nooit volledig van epilepsie zal genezen en dat dit altijd mijn aandacht nodig heeft. Ik heb afgesproken met de neuroloog zodra er opnieuw aanvallen voordoen dat ik terug naar een volwassen neuroloog ga en dan afspreek of het toch niet verstandig is om anti epileptica te gaan slikken. Nu was dit niet nodig omdat ik sinds een paar weken in de nacht niet meer op mijn tong bijt. Voor de rest mag ik het eerste half jaar niet auto lessen en moet ik over een half jaar gekeurd worden door een onafhankelijke neuroloog en die zal dan opnieuw een EEG maken om te kijken hoe ik er voor sta en of  het mogenlijk is om te starten met autorij lessen.
Hopen dat ik begin volgend jaar mag gaan lessen want dat zou wel tof zijn.
Voor de rest hebben wij nog steeds niet vernomen van het amc en hebben wij vandaag opnieuw contact op genomen met de verpleeg afdeling in het umc radboud. Zij hebben de informatie aan meneer Draaisma door gemaild en hij zal zo snel mogenlijk terugbellen. Maar misschien komt hij vrijdag nog wel langs op de afdeling . Het geeft wel een goed gevoel dat de kinderarts heel erg zijn best doet en ook achter amsterdam aanzit.
Voorlopig nog even afwachten en tot die tijd er maar het beste van maken samen met Resi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.