zaterdag 13 april 2013

darmspoeling

Gisteren ben ik weer wezen darmspoelen en het viel weer erg tegen. De hele dag ben ik erg misselijk geweest en heb er eigenlijk tot nu toe geen resultaat op gehad. Mijn gezicht is licht opgezet maar dat kan ook niet anders want ik heb nog steeds 3 liter spoeling in mijn lichaam die er niet uitkomt. Voor de rest hebben wij de kinderarts gesproken en deze zij dat amc mij 23 april zou opnemen en dat zij mij meteen zouden bellen alleen dit is niet gebeurt. Daarom heeft de verpleegkundige naar het amc gebeld maar de arts was al weg. Wat ze in het amc al wel konden zien is dat ik al wel in het systeem sta maar ze konden niet zien of ik ook ingeplant sta voor een opname. Daarom moeten wij aankomende maandag zelf even bellen naar het amc of dit het geval is. Als ik nog steeds niet in geplant sta mag ik terug bellen naar mijn kinderarts en dan gaat deze weer contact opnemen met het amc. Kortom we hopen dat het 23 aprik word want 14 mei begint al mijn eerste eindexamen dus het mag nu wel een keer een beetje opschieten. Maar goed tot die tijd moet ik het darmspoelen volhouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.