zondag 7 april 2013

Afgelopen vrijdag heb ik weer een darmspoeling gehad. dit was zoals gewoonlijk niet de leukste dag want ik moest wederom weer overgeven en was weer erg naar. Maar ik heb samen met Resi mijn spoel maatje het beste er van geprobeert te maken :). Ze heeft mooi mijn nagels gelakt en we hebben samen veel geklets ook hebben we samen nog even in de woonkamer gezeten. Neussonde zelf inbrengen ging redelijk goed dus daar ben ik wel heel erg blij mee. Eerst vond ik het idee om mijn eigen neussonde in te brengen maar niets maar Resi heeft me overgehaald en het is echt zoon stuk fijner.. Is voor iedereen aan te raden denk ik..
Voor de rest hebben wij helaas nog steeds niks gehoord van het amc dus wij moeten nog steeds afwachten. Wel zijn er mensen langs geweest op de afdeling van de educatieve voorzieningen zij hebben contact op genomen met school en vonden het misschien verstandig dat ik ook thuis les ga krijgen en daarna misschien een rugzakje aanvragen. Ook kunnen mijn examens zo nodig afgenomen worden in het ziekenhuis dus ook dat is super gunstig. De vrouw van educatieve voorzieningen heeft ook contact opgenomen met amsterdam en als zij met school alles heeft door gesproken zou zij mij weer mailen. Alles is nog steeds een beetje afwachten.
Maar als je dat weer in nijmegen bent en al die kleine kindjes ziet die vechten voor hun leven dan denk je het valt allemaal wel mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.