donderdag 18 december 2014

TPV bloedvoeding

Gisteren is mijn lijn geinfecteerd en verwijderd. Het gaat nog steeds niet goed en ik lijk niks op te nemen. Het gewicht is in 1 dag zonder infuus 2,5 kilo gedaalt. Daarom wordt vandaag een lange lijn CVC geplaats en ga ik via de bloedvoeding voeding krijgen tot zoiezo volgende week. Dinsdag hebben we dan een nieuw gesprek. Er wordt overlegt met het UMC Radboud met het darmfalen team, en er is overleg met mijn eigen internist in het Radboud gezien ook de bloeddrukken en hartslagen volledig ontregeld zijn. Samen zullen ze ook daar een beleid voor gaan maken. Eind van de middag zullen ze de Lijn gaan plaatsen, ik ben benieuwd...



3 opmerkingen:

  1. Hoi Christa, ik ken je niet maar zag een oproep van je zus via Bokt. Ik wil je graag een hart onder de riem steken. Nou dit is niet wat je gehoopt had na het plaatsen van de stoma. Hoop dat je weer wat opknapt van de bloedvoeding en vooral dat de artsen een goed passend beleid en behandelplan voor je op kunnen stellen.
    Ziet het er nu nog naar uit dat je met de Kerst misschien even naar huis kunt? Of is dat door de complicaties nu niet mogelijk? Hoop dat je nog even weg mag daar. Kop op meid! Sterkte, gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Christa! Meid wat een ellende allemaal... Ik zal heel hard duimen dat het snel beter met je gaat. Knap dat je dit allemaal vol kan houden, al snap ik dat je natuurlijk geen keus hebt. Zou fijn zijn als je met de feestdagen thuis kan zijn. Ik las trouwens dat je van de zomer je Havo diploma gehaald hebt ondanks al je problemen. Respect hoor!! Super knap.
    Meisje, houdt je taai, ook voor jou zal de zon weer gaan schijnen. Volhouden hoor!
    groetjes Mirm. (ik sta als anoniem, maar kon geen ander profiel invullen, beetje digibeet... haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Christa!
    Wat ontzettend vervelend dat het elke keer toch niet helemaal goed gaat. Ik hoop dat het plaatsen van de lijn goed is verlopen.
    Is er een kans dat je naar huis kan met de feestdagen? Dat zou wel enorm prettig zijn, dat gun ik je enorm!
    Sterkte nog, en volhouden hé ;)

    Groetjes, Eline

    BeantwoordenVerwijderen

.