vrijdag 19 december 2014

Opname dag 23

De dagen duren lang hier. Veel mensen die ik op de kamer krijg zijn bejaard of verward dus zinnige gesprekken voeren kan ook niet echt. Ook mag ik niks eten en drinken en dat is af en toe wel raar en lastig.. Gezien je normaal op zulke dagen uitkijkt naar de maaktijden dat breekt de dag hier een beetje.. Met de TPV gaat het goed, elke dag moet er wel bloed afgenomen worden om te kijken hoe het met de bloedwaardes gaan.. Het Ileostoma productie gaat achteruit maar dat kon ook niet anders, maar goed dat is dan wel het hele positieve aan de situatie... Maar voor alsnog is het afwachten..? Wat wordt het beleid vanaf Dinsdag? Mag ik weer eten en Drinken of houden ze me op de TPV want is een paar dagen niet te weinig om iets rust te geven? Ik vertrouw op de artsen hier en voor de rest zal tijd alles weer moeten uitwijzen. En tot die tijd proberen we er het beste van te maken. En hopen we dat ik een paar uurtjes met kerst naar huis mag.. 

5 opmerkingen:

  1. Elke keer dat ik op je blog kijk hoop ik dat het beter gaat en dat je naar huis mag! Heel veel beterschap en hopelijk toch naar huis, al is het maar wat uurtjes, dat zou toch heerlijk zijn. En zowiezo een fijne Kerst met je familie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je weinig te kletsen hebt op de afdeling, dat geeft toch ook altijd wat afleiding.Kan me voorstellen dat de dagen lang duren als je geen maaltijden of drinken mag gebruiken. Je krijgt natuurlijk alles binnen wat je nodig hebt, maar echt raar als je niets hoeft te eten, dat zit zo in ons systeem. En juist met de feestdagen is dat aspect nog veel duidelijker aanwezig. Ik zal duimen voor je dat je met de Kerst even naar huis mag en dat je iets lekkers mag eten.
    Heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een lieve zus die haar mede bokkers gevraagd heeft je een berichtje te sturen. Bij deze dus.
    Ik heb (nog) niet je hele blog gelezen maar na dat ik een deel heb gelezen vind ik je erg dapper.
    Ik hoop dan ook echt dat je met de Kerst even naar huis mag. Ik wens je het allerbeste en hoop ook dat je een beetje aanspreekbare mensen op jouw kamer krijgt (niet voor die mensen natuurlijk).
    Heel veel sterkte en alle beste wensen en veel voorspoed voor 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ellende weer. Ik hoop dat je met je familie kunt zijn met kerst. Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kwam via google op jouw blog. Ik schrok de eerste keer hoe de medische malle molen in Nederland werkt. Ik hoopte zo dat je eindelijk echt geholpen werd. Nu wordt je gelukkig met alle zorg geholpen, maar nu duim ik voor je dat operatie en de behandeling toch aan mag slaan en je herstelt en je leven voorzichtig aan mag oppakken.
    Ik hoop voor jou dat 2015 jouw jaar mag worden.

    BeantwoordenVerwijderen

.